اندیشه ی ناب

به نام هستى رز و عشق

اندیشه ی ناب

به نام هستى رز و عشق

از کسانى...

  

از کسانی که از من متنفرند سپاس؛

آنها مرا قوی تر می کنند...

از کسانی که مرا دوست دارند ممنونم؛

آنان قلب مرا بزرگ تر می کنند...

ازکسانی که مرا ترک می کنند متشکرم؛

آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست...

از کسانی که با من می مانند سپاسگزارم؛

...آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند

 

نظرات 2 + ارسال نظر
top885 جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.top885.ccz.ir

5230321056477بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top885.ccz.ir

فاطمه دایی وحید سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ

ازکسی که این مطالب قشنگ را در وبلاگ شون می گذارند تا ما استفاده

کنیم ،کمال تشکر را به جا می آورم ؛

او ما ها را دوست داشتنی جلوه می دهد...

(( مریم جونی ، دوستت دارم ))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد